Skautské základny a ubytování: Klesající kvalita služeb?

Skautské základny a ubytování: Klesající kvalita služeb?
Již více než 20 let sháním skautské základny a ubytovávám v nich oddíly. Za tu dobu jsem si zvykl na určitou úroveň komunikace a spolehlivosti, která bohužel v posledních letech viditelně klesá.
Ještě před třemi lety bylo běžné, že správci základen odpovídali na e-maily a telefonáty s určitou mírou profesionality a odpovědnosti. Dnes se ale stále častěji setkávám s neochotou, nezájmem a občas až s chaosem v rezervacích.
Například v posledních třech letech jsme dvakrát dorazili na základnu, kde byla rezervace zdvojená – tedy ve stejném termínu pro dva oddíly. V jednom případě jsme dokonce ani nedokázali dohledat kontakt na správce základny, což je v dnešní době opravdu nepochopitelné.
Dalším nepříjemným trendem je úplná absence odpovědi na poptávky ubytování. Člověk napíše e-mail nebo volá, ale nikdo se neozve zpět. To ztěžuje plánování výprav a akcí, zvláště když hledáme zázemí pro větší skupinu dětí.
Kromě problémů s komunikací se stále častěji setkávám i s ignorováním zpětné vazby. Několikrát jsem správce upozornil na závažné nedostatky, například na nebezpečně uvolněnou trubku u kamen, která mohla představovat vážné riziko. Bohužel, ani po několika letech se situace nezměnila.
Neměl by se proto vytvořit nějaký systém zpětné vazby, kde by se tyto zkušenosti daly sdílet a řešit? Bylo by přece skvělé, kdyby se dobré základny oceňovaly a ty problematické se naopak dostaly do povědomí, aby se situace mohla zlepšit.
Máte podobné zkušenosti? Jak se s tímto problémem vypořádáváte ve svých oddílech?